Stichting Move

Stichting Move laat kinderen ontdekken welke mogelijkheden zij hebben in de maatschappij. Studenten worden gekoppeld aan kinderen van een basisschool in een minderbedeelde wijk. In een kortlopend project leren ze elkaars leefwereld kennen en bedenken de kinderen hoe ze hun eigen buurt kunnen verbeteren. Studenten helpen de kinderen deze plannen te realiseren en geven zo samen met de kinderen hun buurt een boost.

Lijkt het jou leuk om samen met een paar andere studenten deze kinderen te helpen om een leuk project voor hun wijk op te zetten? Meld je dan nu aan!

V.I.A heeft in 2023 al mooie samenwerkingen gehad met stichting MOVE. Zo is er een padeltoernooi georganiseerd om geld in te zamelen voor stichting MOVE. Ook heeft Vindicat geld opgehaald met de glazenhuisactie in november. En heeft V.I.A. 3 dagen kerstkaarten verkocht voor stichting MOVE.