Kerstkaartenactie

Met Vindicat in Actie hebben wij in december 2023 de kerstkaartenactie georganiseerd in samenwerking met stichting MOVE! Hierbij hebben wij samen met kinderen van BSO de Toermalijn in Vinkhuizen een middag kerstkaarten geschilderd, van alle kerstkaarten hebben wij de mooiste 5 uitgekozen om te gaan verkopen! Met VIA hebben wij 3 dagen op de Winterwelvaart kerstmarkt gestaan in Groningen. Hier hadden we een eigen kraampje, waar we de kerstkaarten hebben verkocht. De 5 uitgekozen kerstkaarten vormden samen een pakketje dat we verkochten voor €7,95. De gehele omzet die we hebben gemaakt op de kerstmarkt zijn naar stichting MOVE gegaan! In totaal hebben wij €1172 opgehaald! Het was een hele leuke en geslaagde actie en wij willen dit zeker volgend jaar weer gaan doen!